2014. augusztus 4., hétfő

Tibiatya fröccsivó verseny

Csak egy TibiFényét akartam inni mikor megláttam a standot, de az nem volt még kész, így inkább beneveztem  a fröccsivó versenyre.

Párokba sorsoltak minket és a vesztes kiesik alapon zajlott a verseny. Választani lehetett hogy fehérborból, vagy rozéból legyen a fröccs, ami fél liter volt 1:1-be keverve, és a földre letett pohárból kellett meginni egy 1m hosszú szívószálon keresztül. Én a rozét választottam.

Az első ellenfelem, akivel szoros volt a verseny. Majdnem el is vesztettem, mert a szívószálam összelapult és alig lehetett szívni, de szerencsére időben észrevettem és néhány csepp előnnyel, de sikerült!


A második fordulót azzal a pultossal játszottam akinél beneveztem a versenyre. Ő kb. a felénél besokallt és feladta. Én megittam mindet!



A harmadik és egyben döntő kört hárman csináltuk, a másik pultossal és egy nyíregyházi sráccal aki végig jó köröket csinált de a végére elfogyott a lendülete, így neki jutott a harmadik hely. A fináléban a pultossal szoros volt nagyon a verseny, de sajnos lemaradtam vagy két korttyal így a második helyezést értem el végül.


Ezután mi hárman ittunk egy egy TibiFényét és ment ki merre látott. Dicsértessék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése