2012. január 28., szombat

Kolozsvár 2010

Ez még egy 2010-es történet. A X. Magyar Szigeten újra a székelyek között sátraztam és ott ismertem meg Rékát.


Mikor vége lett és reggel elindultunk hazafelé megbeszéltük, hogy meglátogatom még a nyáron. Ekkor kettévált a társaság mert Megyó, Thomka, Bebe meg Én még bementünk meginni egy sört elköszönni a kocsmárostól, a többieknek meg menni kellett, hogy elérjék a Kolozsvári buszt Pesten.



Este hívott telefonon:
-Szia! Mi hazaértünk Kolozsvárra. Ti is hazaérkeztetek már?
-Höhö... mi még itt vagyunk a kocsmába'.

Kb két hét múlva útnak is indultam. Még el sem hagytam Miskolcot, már kezdődött a hülyeség áradat.

Nagyvárad után a vonatra felszáll egy ember. Egyszercsak csörög a telefonja.
(Erős székely nyelvjárással)-Igen mongyad....
-..................................................
-Nem mondod komolyan, hogy ez gondot okoz mert nem tudjátok megoldani?!
-..................................................
-Te dement! (hülye) Na mingyá' mondom mit csinálj................(erősen gondokodik)..............
..........na de Tibi az odáig rendben van hogy én vagyok a főnök, de miért mindig én gondolkodjak amikor neked is van eszed????

Megoldotta a problémát :D

Miután megérkeztem Réka várt az állomáson. Bejártuk az egész várost.


Mátyás király szülőháza
Mátyás szoborcsoport (renoválás alatt)
Jóféle fagyi
'89-es forradalom emlékműve. Forradalmi szimbólumot is csak lopni tudnak.

Kiderült hogy Bebe is itt van Kolozsváron. Este össze is jött a csapat egy jóféle sörözésre.

Igen finom szűretlen búzasör
Másnap este egy másik helyen, újra iszogatni kezdtünk. Egy Biliárd klub, mely névtáblája frappánsan csak BiClub-nak van rövidítve.
Úgy éjfél tájékán a már nagyon sokadik után Csabival éreztük hogy kell egy kis friss levegő. Kimentünk a bejárathoz hogy kissé észhez térjünk. Ekkor odajön egy 50 körüli ember. Csabival elkezd beszélgetni de angolul. Váltanak két mondatot de csak az utolsóra lettem figyelmes.

ismeretlen: - ...........gay bar?
Csabi: - I don't know!
ismeretlen továbbmegy
Én: - Jól értettem, hogy valami buzibárt emleget?
Csabi: - Kérdezte, hogy a BiClub az biszex szórakozó hely-e, mondtam, hogy nem, hanem biliárd klub, aztán megkérdezte hogy nem tudok-e a környéken egy buzibárt mert azt keres.
Én: - És hagytad elmenni egy alapos összeverés nélkül?
Csabi: - Bazmeg igazad van keressük meg!
Ezután nagyjából félórát bolyongtunk a belvárosban keresve a ratyit, de nem találtuk. Ekkor jött a nagy ötlet, hogy ne a buzit keressük, hanem a buzibárt mert ott megtaláljuk őt is.

Pár perc múlva jön szembe két szép lány. Magyarok voltak.
lányok: - Sziasztok fiuk! Nem jösztök velünk bulizni?
Csabi: - Kösz nem. Mi most a buzibárba megyünk.
lányok: - Ööö.............. (röhögve elszaladnak)
Én: - Te hülye fasz!

Ezután visszamentünk, ittunk még egy párat, Zoli taxit hívott és filmszakadás.
Másnap Réka kísért ki az állomásra. Útközben egy szemet gyönyörködtető Dacia tuningba botlottam. 
Zseniális
Dübörögnek kifelé a lóerők

Ráadásul ezek az IQharcosok bitorolják az egykor szebb napokat megélt Erdélyt. Az ész megáll. A román vonatra és a vasútállomás WC-jére már külön ki sem térek. A képek magukért beszélnek.



Végezetül pedig: Festői környezetben tradicionális szórakozási lehetőség, avagy...
semmi közepén pálinkafőzde.

3 megjegyzés:

  1. Huu Bence erről még nem is tudtam, hogy a melegfelvonuláson felül még buzibárban is voltál! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A buzivonulást megtaláltuk 2008-ban. Szét is vertük. A buzibárt nem találtuk meg.

      Törlés